tiistai 18. maaliskuuta 2014

Hurraaaaa!!!

Heippa!


Muutin parikymppisenä Englantiin ja vitsailin meneväni naimisiin prinssi Williamin kanssa. No, se tarina päättyi vähän toisin ja minusta ei liiemmin tullut prinsessaa saati kuningatarta.
Piti täyttää kolkyt ja risat, keskittyä kotiäitiyteen ja vähät välittää omasta hyvinvoinnista ja ulkomuodosta, kunnes pääsin mukaan Huuman kuntoiluhaasteeseen, jonka voittaja kruunattaisiin Haastekuninkaaksi tai -kuningattareksi.
Ja niin siinä sitten kävi, että meikäläinen kruunattiin Haastekuningattareksi!!! Minä voitin! M-I-N-Ä!!! Vieläkin vähän vaikea uskoa. Toivoin toki koko sydämeni pohjasta että voittaisin, mutta en täysin uskonut että niin tapahtuisi. Vaikka tein hitokseen hommia ja sain ihan mahtavia tuloksia. Ja joka päivä mulla vierähtää tovi kauemmin kuin ennen peilin edessä. Kummastellessa uutta kroppaani.
Lauantaina juhlittiin 4-vuotiasta Hyvinvointikeskus Huumaa. Ihan mahtavat kekkerit!!! Oli niin kivaa saada palautetta ihan ventovierailta mun blogista ja mun tuloksista. Että lukihan tätä muutkin kuin vaan mun ystävät :) Tunteet oli pinnassa koko illan ja ennen h-hetkeä piti jo tirauttaa kyyneleet, ja kun tulos julkistettiin, hanat aukesivat ja miä olin niiiiiiiiiiiiiiin onnellinen!!! Ja olen yhä!
Tää matka on oikeasti muuttanut minussa muutakin kuin ulkomuodon. Oon tosi iloinen että meidän piti aloittaa blogin kirjoitus koska tää on ollut yhtä epäröintiä, oivallusta, terapeuttista pohdintaa ja tunteiden purkua ja pureskelua. Voin palata aina ajassa taaksepäin lukemaan, mistä kaikki alkoi ja mihin on tultu. Tsemppasin itseäni ja toivottavasti teitä muitakin. Ja että voisin joskus heikkona ollessani lukea, mitä vahvana kirjoitin.
Joskus nimittäin ajattelin, ettei minusta olis ikinä tällaiseen. Mutta olipas! Mun pitää sanoa ittelleni että "Siitäs sait!" Siks miä tiiän et tähän pystyy kuka tahansa, kun vaan aloittaa. Ehkä en olis pystynyt tähän ilman haastetiimiä, en tiedä kuinka korkealle mun painon olis pitänyt kivuta, enneks olisin havahtunut. Ja silloin työ olisi ollut paljon paljon suurempi. Ja varmasti myös kynnys aloittaa. En voi sanoa muuta kun älkää tehkö niin kun minä tein ennen, vaan kuinka miä teen nyt! :)
Huomenna saan ekat maistiaiset mun palkinnosta, kun aloitan Fustran meidän ryhmätreenien vetäjän Mira Saarenmaan kanssa. Tietoa Fustrasta täältä!
Sain siis palkinnoksi 10xFustraa, juoksukoulun ja Body Stock tuotepaketin. Saimme kaikki myös lahjakortit Huuman Bravo-kampaamoon. Kokoonnumme vielä keväällä muutaman kerran treenaamaan yhdessä ja toukokuussa meille tehdään uudet InBody-mittaukset! Voin kertoa että motivoi hitokseen paiskii töitä vielä paremman kropan ja juoksukunnon eteen. Toukokuun 10. mulla on sitten se puolimaraton :) Mahtavat palkinnot!!! Ihan mieletöntä saada jatkaa hyvin aloitettua projektia ammattilasten kanssa.

No mutta, ne kekkerit! Tässäpä muutama ihan huippuotos, tietenkin mun itse ottamana, enjoy! ;)

Palkintoja <3

#1!!!

Tätä en tunnusta ottaneeni. Kuvassa International Abs.

Niin.

Anu ja Miä <3

Tässä vielä pari kuvaa Huuman haasteblogista:

Huippuhetki!Huippuvalkut ja Huipputiimi!

Hullu tuijotus :D

Lisäilen varmaan myöhemmin vielä kuvia, kun niitä jossain vaiheessa tupsahtelee lisää :)
Kiitos vielä kaikille äänestäjille ja mun tsemppaajille! Ja meidän upeille valmentajille ja yhteistyökumppaneille! Ei sanat riitä kertomaan kuinka kiitollinen oon tästä kaikesta, tulokset nyt ja jatkossa puhukoon puolestaan!

Tänään korkkasin treeniviikon illansuussa ja voin kertoa että pikkasen nihkeeltä tuntui viikonlopun jäljiltä. Mutta sen verran hyvin kuitenkin että viholliseni avustettu leuanveto meni taas himpun paremmin eli eka sarja 43kg kevennyksellä, loput 50kg. Jes! Vielä minä sille näytän!

Huomenna sukellan siis Fustran ihmeelliseen maailmaan, myöhemmin lisää siitä!
Nyt hyvää yötä <3 Pysythän matkassa :)




2 kommenttia:

  1. Onnea Mia voitosta ja hienoista tuloksista! Ja tsemppiä juoksutreeneihin, HCR:lle tähtään minäkin :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos!!! :) Puolikkaalla tavataan!

    VastaaPoista