lauantai 15. helmikuuta 2014

Viikonlopun Huumaa!

Moiks!
Eilen olin jotenkin niin reporankana etten jaksanut illalla avata läppäriä. Hyvä että silmiä jaksoin pitää auki, saati avata sanaista arkkuani. Eilen oli jotenkin niin tyhjentävä päivä. Tapasin aamupäivällä Tean ja tehtiin vähän ruokavalioon muutosta. Sen lisäksi juteltiin mun tuntemuksista haasteen puolivälissä. Mulle tää bloggaaminen on henkireikä, johon saan purettua mun mielessä vellovat ajatukset ja kun saan ne kirjoitettua, luen ne itse moneen kertaan ja yhä työstän niitä mielessäni. Niinkuin oon sanonut, tää haaste on kirjaimellisesti haastanut minut niin fyysisesti kuin henkisestikin.
Tean kanssa mentiin isoon saliin peilin eteen ja sain tehtäväkseni miettiä, mistä pidän vartalossani kaikkein eniten ja mistä taas en. Kirjoitin just vasta blogiin siitä, kuinka ulkonäkö ei ole mulle prioriteetti nro 1. Silti mun oli ihan hirveen vaikeeta sanoa mun kropasta mitään hyvää. Vaikka olin just aamulla sujahtanut vanhoihin farkkuihin ja päälläni oli tiukka trikoopaita, eikä mitään pursuillut ja tursuillut mistään. Miä oon ihan sujut mun kropan kanssa, silloinkin kun taikinavatsa on ollut suurimmillaan, mutta silti on helpompaa etsiä ne kohdat, joihin EI ole tyytyväinen. Lupaan vastedes tehdä töitä sen eteen että etsin itsestäni joka päivä jotain hyvää ja kaunista. Ja opetan sen myös tyttärelleni. <3
On ihanaa kun näitä juttuja pureskellaan yhdessä. Toki vaikka saan terapoitua itseäni blogin puitteissa, on ihan mahtavaa että tiimi pitää meistä niin hyvää huolta. (Se jaksaa edelleen liikuttaa. Ja liikuttaa. :)


Pakko jatkaa tätä SurkeatSaliSelfiet-teemaa! :D

Illalla pääsin jälleen Leelian Pauliinan lepotuoliin, eli Hypoxiin rentoutumaan. Nyt kun Hypoxia on vain kaksi kertaa viikossa, eikä pääse Paukun terapoitavaksi niin usein, niin luultavasti sitä syvällisempää pöpiä höpinää saatte lukea blogissa! Keskiviikon ryhmätreenin rääkin ja torstain salitreenin jälkeen kuplapussi teki niin hyvää. Tässä muuten kuvat meikäläisestä vakuumissa ja vakuumitta:



Tänään lähdin jo kahdeksan jälkeen aamulla kohti Huumaa. Salitreeni on kiva vetää läpi jo aamusta niin jää koko päivä sitten aikaa puuhailla perheen ja ystävien kanssa. Tänään sain ystävän salillekin mukaan ja tahkottiin omia ohjelmiamme omaan tahtiin läpi. Välillä puhistiin ja kirottiin yhdessä :) Ja tittidii terkkuja Villelle, Bosu-punnerruksia meni KAHDEKSAN putkeen polvet ilmassa! Jes! Enpä olis uskonut! Kaikkiaan niitä pitää siis tehdä 12 x2. Ekalla meni 8 ja tokalla 7! Ens viikolla menee KAIKKI, that's a promise! JESSS! Seuraavat tavoitteet sitten  avustettuun leuanvetoon. Se on hirveetä. Ainiin ja sitä piti vielä sanoa että nyt kun on treenattu kolme viikkoa niin juoksuasentokin on saanut ryhtiä eikä ole enää niin holtitonta heilumista. Mikään ei motivoi niin kuin oma edistyminen! <3 Mahtava tunne!

Loppuun rullailua Fustra Foam rollerilla <3 tekee niin hyvää!

Laituri-rullausta

Rullaa Reisille

Rullaa Persuksille

Ja EVIL-rullailua sivureisille.Ai saakeli.
Pakollinen epäonnistunut SaliSelfie SaliKaverin kanssa:

Sano RAHKA!
Ja lauantai-illan kruunaa.....Putous ja

Karkkipäivä :)

Huomenna pääsen ratsastamaan ja pidän muuten "huilipäivän" <3 Mukavaa lauantai-illan jatkoa!
Moikka!
Tulipa paljon hehkutusta ja sydämiä, se on hyvän viikonlopun merkki :) ja <3



PS. Jos Hypoxikärpänen on puraissut ja ilmainen konsultointi ja kokeilu kiinnostaa ota yhteys Pauliinaan p.044 048 8626 tai pauliina.tuominen@clubhuuma.fi




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti