maanantai 10. maaliskuuta 2014

Kuka sano et saat tuloksii ilman duunii...


Moi!!

Nyt vasta pääsin koneen ääreen vaikka koko päivän on ollut polttava tarve tulla julkistamaan mun InBody- ja Hypoximittaustulokset! Pää on aivan pyörällä ja kaikki mitä piti eilisestä haasteen viimeisestä salitreenistä kirjottaa on kadonnut mun mielestä. Se piti vaan sanoa, että olo ei tuntunut haikealta, koska vaikka haaste loppuu, mun salitreenit jatkuu :) ja että kaikki avustetut leuanvedot meni 50kg kevennyksellä. Edistystä!

Mutta ne tulokset, ne tulokset..
Totuuden torvi


HAPPY!!!!!!!


Eli, aloitetaan InBody mittauksen tuloksilla. Paino on tippunut -4kg, lähtöpaino oli 64kg, nyt siis 60kg. Rasvamassa oli 21,3kg ja nyt 15,8kg!!!! Eli silkkaa laardia on sulanut meikäläisen varresta 5,5kg!!! Lihasmassaa on tullut lisää tasan 1kg eli 23,6kg -> 24,6kg. Se on kuulemma tosi hyvä tulos kuudelle viikolle.
Rasvaprosenttini putosi 33,3%:sta 26,3%:in! Painoindeksi oli 25 nyt 23,4. Ihannepainoni on 57,4kg, eli ihan kulman takana.. ;)  Vyötärö-lantio suhde jäi vielä 0,02 päähän viitearvosta, mutta oikeaan suuntaan siinäkin oli menty :)
Nää tulokset on huumavanpyörryttävänuskomattomia! Eikä siinä vielä kaikki, Pauliina mittasi vielä ympärysmitat, ja tässä ne tulee mallilla ennen -> nyt: Vyötärö 83cm -> 76cm, vatsa 94cm -> 86cm, lantio 100cm -> 92cm, peppu 99cm -> 94cm, pepun alta 96cm -> 92cm, ja reisi 59cm -> 55cm. Eli yhteensä mun ympärysmitta on kutistunut 32cm!!! (+ reisi 4cm)

Miä en osaa käyttää mitään kuvienmuokkausjuttuja, niin laitan nyt tähän sitten peräkkäin mun ennen ja jälkeen kuvat myös.. :)









Ohho, nyt tuli pari kuvaa väärältä puolelta, mutta kuvaaja meni jo nukkumaan niin olkoot. Kyllä siitä varmaan käsityksen saa?
Mitäs sanotte? Miä sanon JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
Tää päivä on ollut niiiiin hyvä päivä. Naama on kipee jatkuvasta hymyilystä, ihan mieletön fiilis! On itkettänyt ja naurattanut. Nyt kun sain tulokset mustaa valkoisella, näyttää tyyppi peilissäkin ihan toisenlaiselta. Nyt vasta NÄEN muutoksen. Ja se tuntuu niin hyvältä. Kuusi viikkoa meni yhdessä hujauksessa. Suurin muutos on kuitenkin tapahtunut mun korvien välissä. Olen täysin vakuuttunut että jatkan tällä valitsemallani tiellä.

Kiitos Huuma, kiitos haastevalmentajat, että kaivoitte minusta esiin sisukkaan pikku taistelijan joka voi nyt paremmin kuin koskaan! Kiitos Pauliina ihanista terapia Hypoxihetkistä, kiitos Ville mahtavasta tsempistä, kehuista, saliohjelmista, kiitos Tea ruokavaliosta, tuesta ja neuvoista ja erinomaisesta lastenhoidosta <3 kiitos Mira hikisistä ja tehokkaista ryhmätreeneistä ja Maikku kiitos että oot siellä ni me ei romaheta!
Kiitos Carita, Jari, Päivi, Veikko ja Anu kivoista treenihetkistä, tuesta, nauruista, ihan kaikesta! 
Kiitos kaikille blogin seuraajille, tutuille ja tuntemattomille, että ootte jaksaneet pysyä mukana ja lukea ja tukea minua tällä matkalla <3 Ja kiitos mun rakkaat ystävät, että ootte ymmärtäneet että tää haaste on vienyt multa paljon aikaa ja energiaa eikä mulla ole ollut aikaa teille. Mielessä ootte ollut ja kiitos kaikista ihanista sanoista ja tuesta, ootte edelleen korvaamattomia <3 Kiitos äiti ja kiitos Riku <3 nonyttuleeitku

Tää ei jää tähän. Mulla alkaa ens viikolla juoksutreenit ja jatkan salirimpuilua ihan niin kuin tähänkin asti :) 
Voin täydestä sydämestäni suositella tätä kaikille. Yksin tai yhdessä. Mutta jos minä pystyin tähän, sinäkin pystyt. Totesin tänään että olen varmasti viimisen kuuden viikon aikana käynyt Huumassa useammin kuin yhteensä viimisen neljän vuoden aikana! Kumma juttu, kunnon kohotukseen tarvii siis muutakin kuin salikortin.. ;) 


Tää Onnellinen laittaa nyt läppärin kiinni ja lähtee nukkumaan. Hymy huulillani. <3 Hyvää yötä, huomenna uusi päivä ja uudet kujeet. Pysythän matkassa... :)





<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11672141/?claim=bswqfgftjkw">Seuraa blogiani Bloglovinin avulla</a>




3 kommenttia:

  1. Upeaa Mia! :) Lähtenyt lähes kilo viikossa pelkkää rasvaa ja samalla tullut vielä lihasta kilo lisää. Uskomaton tulos! Onnittelut! :)

    VastaaPoista
  2. Hienoa Mia! Onnittelut loistavista tuloksista ja taistelutahdosta! ♡

    VastaaPoista