perjantai 28. helmikuuta 2014

Edistystä!

Moi!

Se alkais sitte olee helmikuu tapulteltuna ja haasteen viides viikko siinä samalla. Ihan mahotonta vauhtia tää aika menee! Tänään rauhoitettiin aamu ihan kotoilulle lasten kanssa ja saatiin anoppi kylään. Mun piti tänään mennä salille vasta iltasella mutta koska mun mies pääsikin töistä vähän aikaisemmin, niin suuntasin autonkeulan kohti huumantietä jo ennen kolmea. Ja nyt voin sanoa et perjantai klo 15 on kyllä hyvä aika mennä treenaamaan, salilla saa aika rauhakseen rimpuilla, eikä juoksumatoillakaan ollut ketään.

Juoksumatolla kunnon lämmöt alle ja menoks. Juoksu rullas hyvin ja hiki tuli!
 On niin hienoa todeta lähes joka kerta kehittyneensä aina vähän lisää. Ja lisätä sitten toistoja tai painoja. JA tänään, tädädätättädää: Bosu punnerrukset meni "miesten tyylillä" eli polvet ilmassa 2x12!!! I did it! Ihan nippa nappa kyllä meni ne tokan sarjan kaks vimppoa, mut silti! Tässä mun laadukas lyhytelokuva ekasta sarjasta, popparit valmiiks ja Jussi-patsas here I come:




Nyt mulle varmaan kaiken maailman PeeTeet nauraa ja kommentoi et väärin meni :D 

Tässä on mun kyykkykamu: 

Aloitin 17kg, nyt 25kg.
Tänään yllätin itsenikin enkä ottanut yhtään kuva itsestäni mitänyt videopätkää :D keskityin 100%:sti oleelliseen!
Treeni sujui kivasti, mutta olin kyllä aivan puhki viimeisten vatsaliikkeiden jälkeen. Raahauduin vielä yläkertaan rullailemaan reisi-pakara-osastoa ja sit kotiin.
Kaikkensa antaneena kotia kohti ja syömään tätä:

Tsilikonkarnee!!!

Miä tein ton kastikkeen jo eilen ja mun on pitäny ottaa siitä kuva mut muistan sen aina vasta sit kun on lautanen jo tyhjä! Siihen tuli siis n.500-600g naudan paistijauhelihaa, chili con carne/taco mausteseos, chilijauhetta, purkki tomaattimurskaa (valkosipulilla) , paljon valkosipulia, 2kpl suippopaprikaa pilkottuna ja 1prk kidneypapuja. Niitä sitten haudutellaan, kaverina täysjyväriisiä ja/tai kasviksia .NAM! Muu perhe avas grillikauden ja käristi kevään ekat nakit grillikodassa :)

Huomenna mulla onkin huilipäivä ja tapaan paljon rakkaita ystäviä <3 ihan huippua!
Ihanaa viikonloppua kaikille! 
Sunnuntaina tiedossa aamusalia ja ratsastusta. Moikka!



  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti