lauantai 22. helmikuuta 2014

Pää kolmantena jalkana

Lauantai. Neljännen haasteviikon toiseksi viimeinen päivä!!!Uskomatonta, että taas yksi viikko takana! Neljä viikkoa uusien elämäntapojen harjoittelun parissa, kun lähestulkoon kaikki aiemmat yrityskerrat on kuivuneet jo viikossa. Koska onhan se nyt ihan turhaa jos ei VIIKOSSA painokaan putoa yhtään...
Kuinka väärässä sitä voikaan ihmislapsi olla! :)

Tänään on ollut touhukas päivä, vietin laatuaikaa oman rakkaan tyttäreni kanssa <3 Aamupäivällä vein tytön ratsastamaan ja sieltä kurvattiin nopsaan kodin kautta syömään raakaa kasviskiusausta ärsyttävää että paistoajat ei koskaan pidä paikkaansa!! Sit nopsa vaatteiden vaihto ja kohti Kinopalatsia ja Helinä-keijua! Tänään koska mulla on herkkupäivä, sujautin tyttären karkkipussiin 7 kovaa salmiakkikarkkia irtsarilaarista ja leffassa napsin poppareita, NAM! Aikaisempiin viikkoihin verrattuna oikeaa hulluttelua! :D Ja hulluttelu sai jatkoa kun leffan jälkeen huristeltiin vielä yksille 60vee syntymäpäiville, jossa söin pienen palan kakkua. :) Koska mun äiti oli sen tehnyt <3
Kotiin palatessa takaisin ruotuun, vähän kasviskiusausta napaan ja treenikamat niskaan ja salille!
Mulla oli pienihirvee kiukku päällä erinnäisistä syistä kun lähdin ja aattelin että nyt vedän treenin oikein raivolla läpi! Huuman pihassa huomasin että mun kukkaro olikin jäänyt kotiin. Kukkaro jossa säilytän myös Huuman korttia.
Ensin olin ihan et:

Mut sit paikalle pelmahti pelastava enkeli, ihana Laura joka päästi minut sisään! <3
Sit olin ihan:
JEEEEEEE!!!

Laura tuli kaveriks juoksee ja meni kivasti alkulämmittelyt vaihtaessa kuulumisia :) Sitten ohjelman pariin.
Kaikki liikkeet sujuu aika kivasti, hiki virtaa ja Bosu-punnerruksia meni tänään 12 ja 10  polvet ilmassa! Hitto tokasta sarjasta jäi kaks vielä polville, mut vielä minä näytän!..mut sit ne avustetut leuanvedot. Miten se voi joka kerta olla niin hiton nihkeetä!?!? Se on ainut liike jossa en oo pystyny lisää vastusta ja vika sarja on aina ihan hirvee, melkein itku kurkussa pusserran viimiset just ja just. No kyl miä ekan sarjan vastuksen kevensin, eli lisäsin omaa taakkaani ja siis puhuin puppua äsken, mut kaks seuraavaa piti mennä vanhoilla. Miten se voi olla niin vaikeetahirveetä?!? Voi kiukku ja raivo ja turhautuminen! Mulla jäi kamera kotiin joten otin taas puhelimella pari laatuselffarii, no vaikka todistusaineistoksi mun salirimpuilusta. 


Tästä tähtään, nonii nyt kato kameraa ja sit paina ja ootas. RÄPS!
Sillälaillanii.
Sit oli pakko vähä pullistella :D

Joku pieni kumpu tohon hauiksen kohdalle on tullut!
Tänään salitreeni sujui kivan vauhdikkaasti ja salilla oli hiljaista, johtui varmaankin Suomen pelistä, (minkä lopun ehdin itsekin katsomaan. Ihan mahtavaa, hyvä Leijonat!!!!!!) 
Kiukku kaikkosi ja oli tosi hyvä ja energinen olo. Kotona odotti saunavuoro ja sohvanpohja <3
KääK!Ens viikolla viimeiset Hypoxit :'(  Aikamoista matkantekoa tää on ollut, mutta eväät ja matkaseura ihan huippua! Toivottavasti oon saanut edes muutaman kipinän sytytettyä elämäntaparemonttia suunnitteleville! Pysykää vaan mukana, tää on vasta alkusoittoa!
Nyt, ihanaa lauantai-illan jatkoa. Huomenna tapaan rakasta ystävääni, joka on myös mun paras juoksu-tsemppari <3 ja iltapäivällä hevostelua!
Mo!

APUA!Mun piti laittaa vielä yks huippukuva lauantai-illan kevennykseksi:

:D uuh!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti